
З жовтня 2025 року Meta більше не дозволятиме політичну, виборчу та соціальну рекламу на своїх платформах у країнах Європейського Союзу.
Про це компанія повідомила на своєму офіційному сайті.
Таке рішення компанія ухвалила через нові вимоги регламенту ЄС про прозорість і таргетинг політичної реклами — Transparency and Targeting of Political Advertising (TTPA), які, за словами Meta, є надмірними та юридично неоднозначними.
У компанії вважають, що нові правила задають «непрацездатні вимоги» для рекламодавців і самих платформ: зокрема, вводяться суворі обмеження щодо таргетингу аудиторій, що знижує ефективність реклами та її релевантність для користувачів.
У Meta наголошують, що це може завдати шкоди як виборчим кампаніям, так і інформуванню виборців.
«Це складне рішення. Нас поставили перед вибором: або створити рекламний продукт, який не працює ні для рекламодавців, ні для користувачів — і не факт, що його визнають законним — або взагалі відмовитися від політичної реклами», — пояснили в компанії.
Meta зазначає, що не єдина, хто йде на такий крок. Нові регуляції, на їхню думку, звужують вибір для користувачів і зменшують конкуренцію на ринку.
Водночас заборона на рекламу не стосується політичного контенту загалом: користувачі, політики й кандидати зможуть і надалі публікувати політичні дописи, але без можливості просування за допомогою платної реклами.