monobank запускає власний маркетплейс з 20 000 товарів. Бліц із Гороховським і Рогальським

  • 07:17
  • 21.10.2024
8a8242f-monobank-epl-pey

Український monobank запускає платформу market by mono — власний маркетплейс із 20 000 товарів у трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп’ютерна техніка. 

Застосунок з'являтиметься в користувачів мобільного застосунку поступово, впродовж понеділка й вівторока, і буде доступний у нижньому меню. Аби скористатись маркетплейсом, треба оновитись до останньої версії monobank.

AIN поговорив зі співвласниками monobank Олегом Гороховським і Михайлом Рогальським.

Як працюватиме market by mono?

Олег Гороховський: Наш маркет — це платформа всередині застосунку mono. Якщо коротко сформулювати її переваги, то вона дозволяє нашим користувачам зручно й вигідно купити товар, бути впевненим у його якості та не витрачати часу на комунікацію з продавцем.

Михайло Рогальський: Варто додати, що будь-який товар на нашому маркеті можна оформити «Покупкою частинами», тобто розділити ціну, не переплачуючи при цьому ані гривні.

Коли платформа повноцінно запрацює для всіх користувачів?

Михайло Рогальський: 21 жовтня. І ще пару днів він буде «проливатися» на всіх користувачів, бо таке масштабне оновлення — важкий технічний процес

Олег Гороховський: Стосовно назви ми вирішили нічого не вигадувати. Просто market by mono.

Як виникла ідея створення? Навіщо це mono? 

Олег Гороховський: Ми постійно шукаємо шляхи для розвитку mono і для покращення життя клієнтів. Маркет — спроба дати їм відчуття впевненості в онлайн-замовленнях. Бо ми помітили, що купуючи зараз в інтернеті, ти ніколи не впевнений, що купив саме те, що хотів.

Михайло Рогальський: Ми працюємо лише з перевіреними продавцями і тому підготували свою підтримку до максимального включення в проблеми користувачів у разі їхнього виникнення.

market by monoСкриншоти Артем Бобок via Facebook

Які ваші основні конкуренти та переваги перед ними? Яка географія проєкту?

Олег Гороховський: У минулих питаннях про переваги вже розповіли. Якщо резюмувати їх, то це швидкість замовлення, надійність, збільшені строки «Покупки частинами» та наша підтримка. Географія на старті — вся Україна.

Михайло Рогальський: Конкуруємо поки що лише з власним беклогом і планами розвитку цього продукту.

Олег Гороховський: Та й загалом ми думаємо про партнерство, а не про змагання. Якщо у нас в маркеті з часом з’являться найкращі товари, наприклад, з «Епіцентру», ми будемо тільки раді.

Хто вже доєднався до маркету як партнер?

Михайло Рогальський: На запуску в нас три партнери: Moyo, КТС, Click. Ще з багатьма маємо усні домовленості, але вони додаватимуться вже після запуску. 

Які категорії товарів покриватимуться?

Олег Гороховський: Зараз це три категорії: гаджети, смартелектроніка та комп’ютерна техніка. З часом додамо і все інше. Якщо запитаєте, чому ж запускаємося не зі всім одразу, то відповідь проста — ми концентруємося саме на якості асортименту. Тому багато часу витратили якраз на підбір якісного каталогу: не хочемо продавати клієнтам те, що їм не цікаво.

Які умови приєднання до market by mono?

Михайло Рогальський: Тут усе просто. Треба мати якісний сервіс, який ми особисто перевірили. Крім цього, умови прості: бути готовими продавати всі свої товари в «Покупку частинами», бо комісію розтермінування замість покупця платить продавець. 

Новини

22 жовтня 2024
21 жовтня 2024
20 жовтня 2024