«Військові не мають вигадувати креативи»: в «Азові» пояснили, чому змінили рекламу рекрутингу

  • 08:18
  • 11.01.2025
k44acb---c16x9x50px50p--446f6398a88db1edad8843e2554bd408

Заступник командира 12 бригади спеціального призначення «Азов» Святослав Паламар вважає, що українські військові не повинні вигадувати креативні реклами та просити про допомогу. Тому в новій рекламній кампанії рекрутингу «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст без зайвого пафосу».

Про це повідомив Святослав Паламар.

Він нагадав, що рекрутинг в «Азові» діє вже понад 7 років. За цей час полк випробував багато методів реклами: яскраві банери, професійні фотосесії та емоційні відео.

На думку військовослужбовця, жодні «креативи» не змусять людину ризикнути життям, і це рішення може «прийти лише зсередини».

«Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж рясніють кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Наша країна балансує на межі виживання, наші побратими потребують ротації, а фронту необхідне підкріплення — час відкинути маркетингові хитрощі!» — наголосив Святослав Паламар.

Тому в новій рекламній кампанії «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу».

«Військові втомились воювати й паралельно думати, як переконати співгромадян захищати власну землю. Військові не мають просити про допомогу. Не мають вигадувати креативи, щоб достукатись до твого сумління. Не мають змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу», — зазначив Паламар.

Тому він наголосив: «Важливі дії, а не слогани!».

Новини

11 січня 2025
10 січня 2025