Заступник командира 12 бригади спеціального призначення «Азов» Святослав Паламар вважає, що українські військові не повинні вигадувати креативні реклами та просити про допомогу. Тому в новій рекламній кампанії рекрутингу «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст без зайвого пафосу».
Про це повідомив Святослав Паламар.
Він нагадав, що рекрутинг в «Азові» діє вже понад 7 років. За цей час полк випробував багато методів реклами: яскраві банери, професійні фотосесії та емоційні відео.
На думку військовослужбовця, жодні «креативи» не змусять людину ризикнути життям, і це рішення може «прийти лише зсередини».
«Сьогодні, коли кожен метр українських міст заповнений патріотичними закликами, а стрічки соцмереж рясніють кадрами з передової, ми втрачаємо здатність бачити головне. Наша країна балансує на межі виживання, наші побратими потребують ротації, а фронту необхідне підкріплення — час відкинути маркетингові хитрощі!» — наголосив Святослав Паламар.
Тому в новій рекламній кампанії «Азову» прибрали «все зайве і залишили лише текст. Без картинок. Без спецефектів. Без зайвого пафосу».
«Військові втомились воювати й паралельно думати, як переконати співгромадян захищати власну землю. Військові не мають просити про допомогу. Не мають вигадувати креативи, щоб достукатись до твого сумління. Не мають змагатися за твою увагу з рекламою кави чи нового телешоу», — зазначив Паламар.
Тому він наголосив: «Важливі дії, а не слогани!».