У Миколаєві підрядник не встиг в термін облаштувати новий Центр з надання адміністративних послуг у Заводському районі. Через необхідність додаткових робіт термін дії договору продовжили.
Про це свідчать дані системи публічних закупівель ProZorro, пишуть «Миквісті».
Нагадаємо, що під розміщення ЦНАПу роблять капітальний ремонт в нежитловому приміщенні за адресою проспект Центральний, 11/5. Вартість робіт складе 9 мільйонів 345 тисяч гривень. З них 8 мільйонів 175 тисяч надасть DRC, а бюджет Миколаєва профінансує 1 мільйон 170 тисяч гривень. Підрядником стала компанія «ІТЦ «МИКОЛАЇВБУД».
Тристоронню угоду між виконавцем робіт, Управлінням капітального будівництва міськради та Представництвом Датської ради у справах біженців уклали 31 липня минулого року. Роботи підрядник мав завершити 10 грудня 2024 року, проте термін продовжили до 31 грудня 2025 року.
У коментарі перший заступник Миколаївського міського голови Віталій Луков заначив, що будівля не нова, тому під час ремонту виникла необхідність додаткових робіт. Також він зазначив, що в пріоритеті якість, а не швидкість, тому роботи мають бути виконані фахово.
«Під час робіт виникли певні додаткові роботи. Вони були узгоджені з нашими партнерами і погоджено продовження. Той перелік робіт, який ми завершимо — це той перелік робіт, який робиться за рахунок партнерів. Ми зараз більше йдемо на якість, а не на термін. Це спільний проєкт там і бюджетні кошти і кошти донорів, воно має виглядати достойно. А це будівля досить старої забудови і там періодично виникають приховані певні проблеми», — розповів Віталій Луков.
Не зважаючи на продовження терміну, сума угоди залишається незмінною. Віталій Луков додав, що роботи мають завершити у квітні-травні цього року.
«Я думаю, що десь на кінець другого кварталу чи на середину другого кварталу. Тому що перший квартал ідуть узгодження, ми не можемо витрачати бюджетні кошти. У нас попередні плани, що десь у квітні, але може і на травень. Повторюсь, для нас в першу чергу має бути якісно і тут нас партнери підтримали», — зазначив він.
Відповідно даним системи DREAM, проєкт облаштування Центру надання адміністративних послуг передбачає модернізацію інфраструктури та впровадження цифрових технологій з метою поліпшення доступності та якості обслуговування громадян. Це передбачає встановлення автоматизованих систем чергування, розробку онлайн-платформи для зручного запису на прийом, інтеграцію електронних сервісів для подання документів та отримання інформації, а також впровадження системи електронного документообігу для забезпечення ефективного обміну інформацією між підрозділами центру.