OpenAI оголосила про запуск нової функції в ChatGPT під назвою «Дослідження покупок» (Shopping Research). Цей інструмент призначений для автоматизації процесу пошуку та вибору товарів, пропонуючи користувачам персоналізовані посібники з купівлі на основі їхніх запитів і вподобань.
- Нова можливість дозволяє користувачам описати бажаний продукт або критерії вибору, наприклад: «Знайти найтихіший акумуляторний пилосос для невеликої квартири» або «Допоможіть вибрати подарунок для чотирирічної племінниці, яка любить малювання».
- Замість самостійного перегляду десятків вебсайтів, ChatGPT ставить уточнювальні запитання, проводить глибокий пошук інформації в інтернеті, аналізує джерела та враховує попередні розмови і пам'ять ChatGPT про користувача.
- Результатом роботи є персоналізований посібник покупця з оглядом найкращих варіантів, їхніх ключових відмінностей та актуальною інформацією від надійних ритейлерів.
«Дослідження покупок» поступово стає доступним на мобільних пристроях і в інтернеті для всіх зареєстрованих користувачів ChatGPT (включно з безкоштовним планом). На період свят компанія надає практично необмежене використання цієї функції для всіх планів.
