В «Укрзалізниці» анонсували так зване динамічне ціноутворення на квитки у спальний вагон чи потяг «Інтерсіті».
Про це заявив член наглядової ради «Укрзалізниці» Сергій Лещенко під час виступу у Верховній Раді.
«Ми плануємо підняти динамічне ціноутворення для СВ та першого класу “інтерсіті”. Це частково покращить результат, але не повністю», — сказав він.
Лещенко заявив, що нині визначені три кроки, щоб виправити ситуацію на УЗ. Перший — внутрішня оптимізація залізниці, зокрема питання продажу брухту, яке може дати до 10 мільярдів гривень.
Друге — виділення на 2026 рік 16 мільярдів гривень із держбюджету для того, щоб компенсувати збитки «пасажирки». Цього року уряд перерахує компанії 13 мільярдів гривень із резервного фонду.
«Третє — так чи інакше нам не уникнути індексації вантажних тарифів. Але треба це робити поступово, для того щоб не було шоку для промисловості, у два етапи. Нам треба лише хоча б індексувати до росту цін виробників. Це може дати 22,5 мільярда гривень, якщо ми зробимо це наступного року — з 1 січня і з 1 липня. Поступово 27,5, потім 11%», — сказав Лещенко.
