Продажі iPhone 17 у Китаї та США — двох ключових ринках Apple — перевищили результати iPhone 16 на 14%. Це сталося за перші десять днів після початку продажів.
Про це повідомляє Reuters із покликанням на Counterpoint.
У Китаї серед чотирьох моделей серії особливо добре зарекомендував себе базовий iPhone 17.
У США найбільший попит спостерігається на iPhone 17 Pro Max.
У матеріалі йдеться, що така тееденція свідчить про зміщення фокусу американського ринку в бік преміального сегмента.
За словами старшого аналітика Менмен Чжан, нова модель має покращений процесор, дисплей, більший обсяг базової пам’яті та оновлену фронтальну камеру — усе за тією ж ціною, що й торішній iPhone 16.
Простіше кажучи, нова модель пропонує краще співвідношення ціни та якості аніж попередня серія iPhone 16.