
Глава Instagram Адам Моссері в середу опублікував пост на своєму акаунті, спростовуючи давній міф, що соціальна мережа нібито таємно «прослуховує» користувачів через мікрофони телефонів для показу персоналізованої реклами.
- Моссері розповів, що навіть його дружина неодноразово питала, як Instagram так точно підбирає рекламу. Він підкреслив, що точність алгоритмів не пов’язана з прослуховуванням користувачів, а використання мікрофонів було б грубим порушенням приватності.
- У 2016 році Meta (тоді Facebook) вже офіційно заявляла, що не використовує мікрофони для підбору реклами, а Марк Цукерберг пізніше підтвердив це під час слухань у Конгресі США. Моссері додав, що користувачі одразу помітили б активний мікрофон через індикатор на екрані або швидший розряд батареї.
- Компанія пояснює успіх рекомендацій тим, що вона співпрацює з рекламодавцями, які надають дані про відвідувачів їхніх сайтів, а алгоритми враховують інтереси схожих користувачів.
«Можливо, ви бачили цю рекламу до того, як заговорили про продукт, і просто не помітили цього. Ми швидко переглядаємо контент, і це підсвідомо впливає на наші розмови», — додав Моссері.
Тепер Meta також планує використовувати дані про взаємодію користувачів із ШІ-продуктами для ще точнішого таргетингу.
Згідно з новою політикою конфіденційності, яка набуде чинності 16 грудня 2025 року, інформація з чатів та інших взаємодій з AI допомагатиме компанії показувати користувачам більш персоналізовану рекламу.