Instagram не прослуховує користувачів – реклама стає точнішою завдяки новим алгоритмам

  • 12:55
  • 03.10.2025
322346_Klipart_Sotsialynie_seti_Ekaterinburg_smartfon_internet_sety_gadzhet_instagram_instagram_prilozhenie_sotsialynaya_sety_250x0_4312.2882.0.0

Глава Instagram Адам Моссері в середу опублікував пост на своєму акаунті, спростовуючи давній міф, що соціальна мережа нібито таємно «прослуховує» користувачів через мікрофони телефонів для показу персоналізованої реклами. 

  • Моссері розповів, що навіть його дружина неодноразово питала, як Instagram так точно підбирає рекламу. Він підкреслив, що точність алгоритмів не пов’язана з прослуховуванням користувачів, а використання мікрофонів було б грубим порушенням приватності.
  • У 2016 році Meta (тоді Facebook) вже офіційно заявляла, що не використовує мікрофони для підбору реклами, а Марк Цукерберг пізніше підтвердив це під час слухань у Конгресі США. Моссері додав, що користувачі одразу помітили б активний мікрофон через індикатор на екрані або швидший розряд батареї.
  • Компанія пояснює успіх рекомендацій тим, що вона співпрацює з рекламодавцями, які надають дані про відвідувачів їхніх сайтів, а алгоритми враховують інтереси схожих користувачів.

«Можливо, ви бачили цю рекламу до того, як заговорили про продукт, і просто не помітили цього. Ми швидко переглядаємо контент, і це підсвідомо впливає на наші розмови», — додав Моссері.

Тепер Meta також планує використовувати дані про взаємодію користувачів із ШІ-продуктами для ще точнішого таргетингу.

Згідно з новою політикою конфіденційності, яка набуде чинності 16 грудня 2025 року, інформація з чатів та інших взаємодій з AI допомагатиме компанії показувати користувачам більш персоналізовану рекламу.

Новини

3 жовтня 2025
2 жовтня 2025