
Штучний інтелект у службі підтримки застосунку «Дія» вже обробляє понад 85% звернень громадян.
Про це повідомив перший віцепрем'єр міністр і міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, технологію впровадили три місяці тому, і за цей час швидкість та ефективність відповідей значно зросли.
- Час відповіді — до 5 секунд;
- АІ-помічник консультує щодо 150+ послуг і працює цілодобово;
- За цей час він самостійно відповів у понад 350 тис. діалогів;
- Кількість випадків, коли оператори були недоступні, скоротилася з 5–7% до менш ніж 0,01%;
- Оператори зараз беруть участь лише у 10–15% складних звернень, що знизило навантаження на них майже на 80%.
Мінцифра планує надалі зменшувати кількість звернень і підвищити рівень задоволеності користувачів підтримкою до 90%.
Нагадаємо, у застосунку «Дія» тепер можна подати заявку на отримання базової соціальної допомоги. Вона об’єднує п’ять наявних видів підтримки в одну виплату.