Понад 85% звернень українців у «Дії» обробляє штучний інтелект

  • 07:17
  • 24.09.2025
Wok80SNlcLxnnocHWkpJbkGPukxlXumWpNuaBTki

Штучний інтелект у службі підтримки застосунку «Дія» вже обробляє понад 85% звернень громадян.

Про це повідомив перший віцепрем'єр міністр і міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

За його словами, технологію впровадили три місяці тому, і за цей час швидкість та ефективність відповідей значно зросли.

  • Час відповіді — до 5 секунд;
  • АІ-помічник консультує щодо 150+ послуг і працює цілодобово;
  • За цей час він самостійно відповів у понад 350 тис. діалогів;
  • Кількість випадків, коли оператори були недоступні, скоротилася з 5–7% до менш ніж 0,01%;
  • Оператори зараз беруть участь лише у 10–15% складних звернень, що знизило навантаження на них майже на 80%.

Мінцифра планує надалі зменшувати кількість звернень і підвищити рівень задоволеності користувачів підтримкою до 90%.

Нагадаємо, у застосунку «Дія» тепер можна подати заявку на отримання базової соціальної допомоги. Вона об’єднує п’ять наявних видів підтримки в одну виплату.

Новини

24 вересня 2025
23 вересня 2025
22 вересня 2025