
Міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич заявив про недоцільність добудови тролейбусної лінії в Корабельний район, яке може обійтись у сотні мільйонів гривень, хоча рік тому заявив, що планує завершити цей обʼєкт в 2025 році.
Про це він заявив під час свого звіту за перше півріччя 2025 року, відповідаючи на питання кореспондента ПН.
Олександр Сєнкевич зазначив, що проєкт з будівництва тролейбусної лінії було розділено на черги. Першу чергу, в яку входило встановлення стовпів, облаштування освітлення, роздільчої смуги, завершили до початку повномасштабного вторгнення рф в Україну і здали ці обʼєкти в експлуатацію. Також місто побудувало зарядну станцію в Корабельному районі, адже КП "Миколаївелектротранс" отримав і вже запустив туди тролейбуси з автономним ходом. Тому міський голова не бачить сенсу витрачати кошти на завершення цього обʼєкту.
— Будівництво тролейбусної лінії сьогодні – це буде марна витрата коштів, або просто закрити обіцянку міського голови. Це, ну, мабуть, під сотні мільйонів гривень для того, щоб пробити ці кабелі і так далі, хоча б до кільця. Сьогодні ми маємо новий транспорт. Ці тролейбуси з автономним ходом в 20 кілометрів вже можуть їздити в Корабельний район і люди ними користуються, без будівництва додаткових ліній електропередач. Ми побудували зарядну станцію в кінці Корабельного району, біля заводу "Океан" і цього достатньо Тобто не потрібно вже витрачати кошти бюджети, щоб добудувати цю лінію, – зазначив він.
Що стосується заяви директора КП "Миколаївелектротранс" Юрія Сметани, що підприємство своїми силами до кінця року планує добудувати тролейбусну лінію і витратити на це близько 10-12 мільйонів гривень, мер Олександр Сєнкевич зазначив, що скоріше за йшлось саме про будівництво зарядної станції.
— Мені здається, це питання якраз стосувалось нової підстанції і зарядної станції. Найдорожча штука для цієї тролейбусної лінії – це було якраз будівництво цих підстанцій, тому що мережа, від якої конектяться конектори тролейбуса, вона не така дорога. Той факт, що ми побудували ці стовпи і залишилось повісити штанги і натягнути на них контактну мережу, але це теж кошти і немає сенсу їх витрачати, щоб просто виконати обіцянку міського голови. Якщо це неефективно економічно, то навіщо це робити, – резюмував він.
В КП "Миколаївелектротранс" в коментарі ПН уточнили, що підприємство буде тягнути контактну мережу до Широкобальського мосту, проте про повноцінну добудову тролейбусної лінії в Корабельний район не йдеться.