«Дія» вже автоматизувала понад 50% звернень користувачів з допомогою ШІ

  • 07:17
  • 30.07.2025
федоров

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що понад половину звернень до служби підтримки в «Дії» вже обробляє штучний інтелект.

За його словами, в межах масштабної AI-інтеграції в усі процеси «Дії» вже працюють два внутрішні інструменти:

  • AI-консультант, який самостійно, без участі людини, допомагає користувачам отримати послугу. За перший місяць пілоту він закрив понад 52% усіх звернень.
  • AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати точну відповідь на запит. За кілька тижнів він обробив 16% усіх звернень до операторів, що становить 7 993 звернення.

У Мінцифрі наголошують: запровадження штучного інтелекту — це не про заміну людей, а про підсилення команди й прискорення обслуговування.

Новини

31 липня 2025
30 липня 2025
29 липня 2025