
У «Дії» запускають нову послугу для бізнесів і державних установ — мультишеринг документів. Вона запрацює з 1 червня, як повідомляє Міністерство цифрової трансформації.
Йдеться, що новий сервіс дозволить отримати пакет потрібних документів у кілька кліків. Усі цифрові копії надходять одразу без зайвих запитів. Функція працюватиме навіть тоді, коли в клієнта немає всіх документів — надійдуть доступні, а система покаже, чого бракує.
«Мультишеринг розв’язує поширену проблему бізнесу — довгі й незручні процеси збору копій документів від клієнтів. Раніше доводилося надсилати кілька запитів, чекати на скани або фото, перевіряти, чи всі документи на місці. Це забирало час, створювало ризик помилок і збільшувало витрати», — кажуть у відомстві.
Послуга буде платна для бізнесу, але повністю безоплатна для клієнтів, які надсилають документи. Згідно з тарифами, за підключення до сервісу банк сплачуватиме одноразово 21 617 грн, а далі — 9,8 грн за кожен шеринг.
Ось як працюватиме мультишеринг:
- Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном із «Дії»;
- Обирає документи, які хоче надіслати;
- Засвідчує запит «Дія.Підписом».
Зображення: Мінцифри