
"Укрзалізниця" планує збільшити кількість Інтерсіті на 20 потягів, щоб мати змогу з’єднати всі обласні центри України між собою.
Про це говорить голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Перцовський у розмові на "Радіо Хартія".
— Що ми хочемо добудувати – на Дарниці є так зване швидкісне депо – це там, де всі наші Інтерсіті "ночують" та обслуговуються технічно. Там є потенціал, тому що ми віримо, що принаймні 20 додаткових Інтерсіті Україні потрібно. Є мета з’єднати поїздами Інтерсіті всі обласні центри, – говорить фахівець.
Перцовський наводить приклад, що до Львова поїзди Інтерсіті так зможуть їздити кожні дві години. І це змінить підхід до подорожей, бо люди зможуть менше приділяти уваги тому, щоб планувати поїздку заздалегідь, орієнтуючись більше на конкретний інтервал, до прикладу, у дві години із яким ходитиме потяг із одного міста до іншого. Так вони зможуть не прив’язуватися до конкретних годин, а подорожувати більш вільно. На думку Олександра Перцовського, це дозволить суспільству пересісти з машин та у перспективі і з літаків на потяги.
— Кількість самих потягів (Інтерсіті у порівнянні з періодом до повномасштабного вторгнення, – ред.) така ж, але рейсів загалом стало більше. Все тому, що ми зараз адаптували, як я це називаю, модель RyanAir – наші поїзди не стоять, вони постійно в русі, – зазначає голова "Укрзалізниці".
Експерт додає, що раніше на один вагон в рік було близько 5-6 тисяч пасажирів на рік, але наразі "Укрзалізниця" змогла підняти цей показник до 10-11 тисяч. Він наводить у приклад потяг Харків-Київ, який раніше приїжджав до Києва, потім стояв усю ніч і вже після їхав назад до Харкова. Тепер же його маршрут став комплекснішим.
— А зараз: він приїхав із Харкова до Києва, поїхав із Києва до Львова, зі Львова до Києва, – зазначив Олександр Перцовський.
Голова "Укрзалізниці" зазначає, що їхньою найголовнішою метою є перевезти якнайбільше людей, проте вони стараються балансувати та залишати графік зручним.