Користувачі витратили $3 млрд у мобільному застосунку ChatGPT

  • 08:18
  • 21.12.2025
OpenAI

Сукупні витрати користувачів у мобільному застосунку ChatGPT сягнули $3 млрд. 

Про це пише TechCrunch.

За даними TechCrunch, ця цифра враховує загальні витрати на пристроях iOS та Android з моменту запуску застосунку в травні 2023 року.

Найбільша активність користувачів припала на поточний рік. У 2025 році споживачі витратили в застосунку приблизно $2,48 млрд, що на 408% більше порівняно з 2024 роком ($487 млн). 

Для порівняння, у перший рік роботи (2023) застосунок заробив $42,9 млн.

Темпи фінансового зростання ChatGPT випереджають одних з найпопулярніших світових сервісів:

  • ChatGPT знадобився 31 місяць, щоб досягти $3 млрд;
  • TikTok йшов до цієї цифри 58 місяців;
  • Disney+ — 42 місяці;
  • HBO Max — 46 місяців.

Серед інших ШІ-конкурентів найближчу до ChatGPT траєкторію має Grok Ілона Маска. Якщо порівнювати темпи витрат від моменту початку монетизації, Grok має схожі показники.

На чому заробляє ChatGPT

Основне джерело доходу мобільного застосунку — платні підписки, такі як ChatGPT Plus ($20/міс) та ChatGPT Pro ($200/міс).

Крім цього, компанія запустила власний магазин застосунків, який у майбутньому також може стати джерелом прибутку.

Новини

21 грудня 2025
20 грудня 2025
19 грудня 2025