Сукупні витрати користувачів у мобільному застосунку ChatGPT сягнули $3 млрд.
Про це пише TechCrunch.
За даними TechCrunch, ця цифра враховує загальні витрати на пристроях iOS та Android з моменту запуску застосунку в травні 2023 року.
Найбільша активність користувачів припала на поточний рік. У 2025 році споживачі витратили в застосунку приблизно $2,48 млрд, що на 408% більше порівняно з 2024 роком ($487 млн).
Для порівняння, у перший рік роботи (2023) застосунок заробив $42,9 млн.
Темпи фінансового зростання ChatGPT випереджають одних з найпопулярніших світових сервісів:
- ChatGPT знадобився 31 місяць, щоб досягти $3 млрд;
- TikTok йшов до цієї цифри 58 місяців;
- Disney+ — 42 місяці;
- HBO Max — 46 місяців.
Серед інших ШІ-конкурентів найближчу до ChatGPT траєкторію має Grok Ілона Маска. Якщо порівнювати темпи витрат від моменту початку монетизації, Grok має схожі показники.
На чому заробляє ChatGPT
Основне джерело доходу мобільного застосунку — платні підписки, такі як ChatGPT Plus ($20/міс) та ChatGPT Pro ($200/міс).
Крім цього, компанія запустила власний магазин застосунків, який у майбутньому також може стати джерелом прибутку.
