Херсонці назвали проблеми міських послуг: більшість незадоволені роботою ліфтів

  • 15:28
  • 18.12.2025
photo_2024-07-20_08-08-16-2

Найвищі оцінки мешканці дали постачанню газу — 52% оцінили послугу на «добре» або «відмінно». Водопостачання та водовідведення отримали 40% позитивних оцінок, електропостачання — 34%.

Про це свідчать результати опитування жителів Херсона проведеного на замовлення Фонду громади Херсона “Захист”.

Серед послуг із низькими оцінками опитані назвали роботу громадського транспорту та вивіз сміття, а найгірше оцінили утримання ліфтів і прибирання вулиць. Також серед послуг із низьким рейтингом були організація гуманітарної допомоги та охорона громадського порядку.

Медичні та освітні послуги отримали середні оцінки, а соціальні послуги та організація гуманітарної допомоги викликали неоднозначну реакцію мешканців.

Опитування дозволяло оцінювати якість послуг за п’ятибальною шкалою, де 5 — найвища оцінка, а 1 — найнижча.

Польовий етап опитування проводили з 10 по 30 листопада 2025 року. У дослідженні взяли участь 403 респонденти.

Новини

18 грудня 2025
17 грудня 2025