«Скриншоти не справжні або це не реклама». OpenAI спростовує появу реклами в ChatGPT

  • 14:57
  • 09.12.2025
Снимок экрана 2025-12-08 в 20.20.19

Голова ChatGPT Нік Терлі з OpenAI спростував чутки та скриншоти про те, що в застосунку чатбота нібито тестується реклама.

Чутки про потенційну інтеграцію реклами в ChatGPT активізувалися після появи в мережі скриншота, що демонстрував можливість здійснення покупок у Target безпосередньо в розмові з чатботом. 

Офіційне спростування та пояснення

Нік Терлі, очільник ChatGPT в OpenAI, відреагував на ситуацію у пості на X, заявивши, що «живих тестів реклами немає» і що «будь-які скриншоти, які ви бачили, або не справжні, або це не реклама».

  • Інший співробітник OpenAI, Деніел Маколі, стверджував, що скриншот із Target є не рекламою, а прикладом «інтеграції застосунків», про яку компанія оголошувала раніше в жовтні.
  • Головний дослідник OpenAI, Марк Чен, також відповів в X, визнавши, що компанія «не дотягнула» в цьому конкретному випадку, додавши, що «до всього, що відчувається як реклама, потрібно ставитися обережно».
  • Чен зазначив, що цей тип пропозицій був вимкнений, поки OpenAI працює над підвищенням точності моделі та розробляє кращі елементи контролю, які дозволять користувачам зменшити або повністю вимкнути ці рекомендації, якщо вони здаються «некорисними».

Плани на майбутнє

Незважаючи на спростування, невизначеність щодо майбутньої рекламної стратегії OpenAI залишається. 

Сам Нік Терлі, спростовуючи поточні чутки, додав: «якщо ми й будемо займатися рекламою, ми застосуємо продуманий підхід».

Новини

9 грудня 2025
8 грудня 2025