Соціальна мережа X заблокувала рекламний акаунт Європейської комісії, яка 5 грудня оштрафувала її на €120 млн. У чому причина за порушення закону про модерацію контенту.
Про рішення повідомив керівник відділу продукції Нікіта Бір.
Рекламний акаунт — це додатковий обліковий запис, призначений для проведення рекламних компаній і пов’язаний з основним акаунтом.
Бір пояснив блокування тим, що Єврокомісія зловживала рекламним інструментом соцмережі: публікувала посилання, змушуючи користувачів вважати, що це відео, і тим самим штучно збільшували охоплення. Він зробив репост допису Єврокомісії про штраф проти X, в якому, якщо натиснути на відео, то переходиш на сайт Єврокомісії з новиною про штраф.
Багато хто в коментарях оцінює цей крок як помсту Єврокомісії за штраф на $120 мільйон. Єврокомісія дійшла висновку, що символ «синьої галочки» у X вводив користувачів в оману, платформа перешкоджала отримати доступу до даних і не змогла належним чином створити архів рекламних оголошень.
Соцмережі дали місяці на те, щоб запропонувати, як усунути порушення, і три місяці, щоб реалізувати це. Якщо цього не станеться, X ризикує отримати додаткові штрафи.
