У Миколаєві функціонують 23 зарядні станції для електрокарів, встановлені "Миколаївоблтеплоенерго". Проте плани щодо розширення мережі наразі неможливо реалізувати через нестачу фінансування.
Про це заявив директор підприємтсва Микола Логвінов на своїй пресконфренції 2 грудня, відповідаючи на питання кореспондента ПН.
За його словами, підприємство вже провело тендер на встановлення нових потужних станцій, які планують монтувати у наступному році, однак процес залежить від наявності фінансування.
Крім того, Логвінов наголосив, що цей проєкт не про швидку окупність, а про розвиток міської інфраструктури
— Їх у нас 23 штуки зараз стоїть і у нас є плани ще розширюватись. У нас є тендер відіграний на великі потужні станції, які ми будемо ставити в наступному році. Коли ми говоримо про ці станції, це не про рентабельність. Це про розвиток інфраструктури, перш за все. По-друге, показати нашим партнерам, донорам, що ми розвиваємось, як і весь світ, у розвитку електрокарів, цієї інфраструктури, – сказав він.
За оцінками підприємства, термін окупності зарядних станцій становить 7–8 років, тому отримання прибутку довготривалий процес. Попри це, Логвінов зазначив, що "Миколаївоблтеплоенерго" прагне збільшити кількість станцій у місті до 40, щоб забезпечити доступ до зарядки у всіх районах.
— І третє, ми в свій час не планували використати будівлі ЦТП (Центральний тепловий пункт, – ред.). Тому що більшість з них не використовувалися, але там були потужності електричні. І коли ми вимушені були там поставити свердловини і осмоси, то сам Бог велів їх розвивати далі. Якщо є потужність та можливість, то чому ні. У станцій термін окупності 7-8 років. Тобто це не швидка історія, але вона потихеньку розвивається. І я маю маю надію, що ми збільшимо кількість станцій до 40, щоб у всіх районах міста була можливість зарядитися, – розповідає директор "МОТЕ".
Також він зазначив, що через брак ресурсів цього року не вдалося встановити заплановані 15 нових точок.
— Але коли ставиш станцію, то там потрібно вкласти асфальт, зробити розмітку, погодження схеми. Це теж теж ресурс, якого нам, на жаль, не вистачає. Тому розширятися ми будемо, але наступного року, через рік — 2027-го. Ми планували цього року поставити ще 15 точок, але не вистачає коштів, – пояснює Логвінов.
Що стосується випадків вандалізму, то за словами директора "МОТЕ", вони значно скоротилися, адже більшість точок обладнанні камерами.
