З 14 грудня 2025 року «Укрзалізниця» запускає щогодинний рух поїздів між Києвом і Львовом.
Про це повідомили в «Укрзалізниці».
У новому графіку руху поїздів на 2026 рік передбачено впровадження тактового розкладу на маршруті Київ — Львів — Київ.
Це означає, що поїзди курсуватимуть зі стабільним інтервалом — щогодини, а більшість рейсів будуть цілорічними. У пікові періоди розклад доповнюватимуть додатковими поїздами.
«Тактовий рух — це модель сполучення, за якої поїзди вирушають за чітким повторюваним інтервалом. В Україні така система добре відтестована на Kyiv City Express», — зазначили в «УЗ».
Крім того, у 2026 році «УЗ» введе 11 нових поїздів. Зʼявляться вісім нових міжнародних сполучень і три внутрішні.
Результати перевезень «УЗ» за 11 місяців 2025 року
За цей період «Укрзалізниця» перевезла понад 25,4 млн пасажирів. З яких:
- понад 22,5 млн — у внутрішньому сполученні;
- майже 3 млн — у міжнародному.

Кількість пасажирів за 2025 рік / «Укрзалізниця»
За цей самий період компанія зафіксувала 92% вчасних прибуттів внутрішніх поїздів, попри обстріли.

Прибуття поїздів / «Укрзалізниця»
На 2026 рік у компанії прогнозують зростання пасажиропотоку до 27,7 млн.
Нагадаємо, що на початку листопада 2025 року «Укрзалізниця» оголосила про програму «УЗ-3000» з безоплатними поїздками залізницею. Її планують пілотно запустити 1 грудня 2025 року.
Пілотна частина програми буде розповсюджуватися лише на прифронтові громади і працюватиме в обмеженому форматі, розповів на зустрічі з журналістами голова правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський.
Повноцінно програму планують запустити в січні-лютому — у періоди з меншим попитом на квитки. Загалом, безоплатні квитки-3000 пропонуватимуть на рейси в менш популярні дні та години.
Звідки гроші на «УЗ-3000»
У компанії заявляють, що на програму УЗ-3000 не потрібні додаткові гроші.
«Платні квитки» на популярні рейси та маршрути все одно викуплять, адже попит значно перевищує пропозицію, але квитки за «кілометри» розванатажать цю чергу і дадуть «Укрзалізниці» бонуси у вигляді покупки постільної білизни, чаю та кави.
Таким чином у компанії очікують перевезти більше пасажирів без зростання видатків. На проєкт не залучатимуть додаткових вагонів.
