Французький стартапер Дагобер Ренуф (Dagobert Renouf) перетворив свій весільний костюм на рекламний білборд — і окупив власне свято.
Про це повідомляє Famous Campaigns.
Ще влітку він оголосив, що збирається покрити витрати на весілля, продавши рекламні місця на своєму смокінгу.
Ренуф працював спільно зі своїм кравцем, щоб перетворити піджак на мозаїку з логотипів стартапів.

Чоловік прийшов на своє весілля в костюмі з рекламою / X, Dagobert — Corporate sellout
У підсумку 26 компаній із галузей штучного інтелекту, SaaS та IT-інструментів придбали рекламні «латки» на його костюмі. Серед спонсорів була й компанія, у якій сам Ренуф працює — CompAi.
За словами Дагобера, він — інженер-програміст, який став засновником стартапу. У своєму профілі LinkedIn він розповів, що витратив п’ять років і понад $100 000 на власний проєкт, перш ніж пережив професійне вигорання.
