Штучний інтелект у «Дії» опрацював понад 500 тисяч звернень користувачів

  • 16:59
  • 24.10.2025
UJHmn0WU95KhKqMIXjs1MPWzVgzQWxA0dr1gfI9a

АІ-консультант команди підтримки застосунку «Дія» провів понад 500 000 діалогів із користувачами.

Про це повідомив перший віцепремʼєр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

ШІ самостійно опрацював 85% звернень громадян. Решта — унікальні випадки, до яких залучаються оператори підтримки.

У Мінцифрі зазначили, що АІ-консультант розпізнає продукти, проблеми користувачів і розуміє контекст звернень.

Завдяки цьому оператори можуть приділяти більше уваги складним запитам, які потребують індивідуального підходу.

Розвиток АІ-консультанта є частиною стратегії перетворення України на «агентивну державу» — систему, де громадяни отримують державні послуги швидко та зручно.

Детальніше про ШІ в «Дії»

У вересені 2025 року Мінцифри запустило національного асистента «Дія.АІ», який допомагає громадянам отримувати державні послуги через штучний інтелект. 

Він допомагає знайти потрібний сервіс, перевірити дані, отримати покрокову інструкцію або одразу замовити послугу. 

Пізніше того ж місяця Мінцифри повідомило про запуск першої державної онлайн-платформи зі штучного інтелекту. Там можна знайти:

  • актуальні новини й ключові AI-проєкти;
  • практичні гайди, інструменти та рекомендації;
  • середовище для стартапів;
  • можливість долучитися до провідного комітету з ШІ при Мінцифрі.

Крім того, на IT Arena 2025 презентували першого в Україні цифрового двійника міністра цифрової трансформації.

Громадяни можуть спілкуватися з Михайлом Федоровим у Telegram-чатботі, ставити запитання, ділитися ідеями щодо цифровізації, повідомляти про проблеми з держпослугами тощо.

Новини

24 жовтня 2025
23 жовтня 2025