Директор КСМЕП Миколаєва відповів на критику щодо нової дорожньої розмітки – стверджує, що вона відповідає правилам

  • 11:54
  • 08.08.2025
696b7e5bcabc72f307cec4295c1b7599.i999x999x670

Директор комунального спеціалізованого монтажно-експлуатаційного підприємства Григорій Патока заявив, що дорожню розмітку у Миколаєві наносять згідно з проєктними даними погодженими з патрульною поліцією.

Про це посадовець сказав під час свого прямого ефіру 7 серпня.

Він розповів, що у мікрорайонах Намив і Ліски проводяться роботи з нанесення дорожньої розмітки згідно з проєктом організації міського велосипедного маршруту №3 "Намив—Ліски—Центр". Вся проєктна документація погоджена відділом безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції в Миколаївській області.

— Дану проєктну документацію було розроблено проєктною командою Bike City consulting" на замовлення органу виконавчого комітету Миколаївської міської ради — Департаменту архітектури та містобудування. На виконання умов трьохстороннього меморандуму між зазначеною компанією, а також асоціацію велосипедистів міста Миколаєва та нашою Миколаївською міською радою. Меморандум був підписаний 4 квітня поточного року. Дана проєктна документація перевірена на відповідність вимогам чинних нормативних документів і стандартів та погоджена у встановленому порядку відділом безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції в Миколаївській області. На теперішній час КСМЕП проводить відповідні роботи по нанесенню дорожньої розмітки та зі встановлення дорожніх знаків виключно у рамках наданої нам попередньо документації, – сказав він.

Крім того, він відреагував на критику щодо нової схеми організації руху на перехресті вулиць Велика Морська та Садова. За його словами, причиною непорозуміння стали журналісти, які припустились помилки під час фотографування перехрестя

— В результаті чого дорожні знаки викладені з одного ракурсу, а стрілки на дорожній розмітці з протилежної, що і призвело до неправильного тлумачення. Хочу проінформувати, що це не перша вже публікація про ситуацію на даному перехресті. Раніше вказувалось про взагалі недоцільність реконструкції на цьому світлофорному об'єкті. Така точка думки не є об'єктивною та професійною у сфері організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки. Зазначу, що кількість транспорту у місті значно зросла. Пересуватися вуличною мережею міста за відпрацьованою роками звичкою, не звертаючи уваги на нову дорожню розмітку та дорожні знаки, які встановлює наше підприємство – це неправильно, – пояснив Патока.

Директор КСМЕП також додав, що раніше на перехресті не було пішохідного переходу через вулицю Садову, хоча рух пішоходів там був постійним. Саме тому зараз там облаштували пішохідні переходи зі світлофорами. 

А також він наголосив, що затверджена схема враховує усі особливості геометрії вулиць і має на меті уникнення конфліктних ситуацій між учасниками дорожнього руху.

— Під час руху від вулиці Інженерної до вулиці 1-ша Слобідська ми можемо рухатись до вулиці Садової двома смугами, виїжджаючи на бульварну частину також двома смугами, а заїжджати на вулицю Велика Морська після бульвару в одну смугу. Тому, щоб не було конфліктних ситуацій і дві смуги не суперечили один одному, схеми розроблена так, що виключає конфлікт, – сказав Патока.

Новини

8 серпня 2025
7 серпня 2025