Зменшення головних розпорядників коштів, укрупнення та ліквідація департаментів та управлінь: У Миколаєві представили нову структуру міськради

  • 16:29
  • 25.04.2025
a495b5505f4646305f01b8ec66f495b3.i999x999x670

Міжнародна аудит-компанія Ernst & Young 22 квітня презентувала результати комплексної функціональної оцінки 34 виконавчих органів міської ради, що в подальшому має призвети до зміни структури Миколаївської міської ради. Зокрема, буде скорочено кількість головних розпорядників та зменшити типи структурних підрозділів виконавчих органів ради.

Про це йдеться у звіті компанії, опублікованому пресслужбою міськради.

У презентації вказано, що особливу увагу приділено тому, щоб виконавча структура могла ефективно:

– реагувати на виклики війни (подолання наслідків руйнувань, робота з ВПО),
– управляти, впроваджувати нові функції та повноваження,
– втілювати ухвалену Стратегію міста,
– залучати міжнародну технічну допомогу,
– забезпечувати стабільне надання муніципальних послуг.

 

Експерти аудит-компанії запропонували встановити максимум пʼять рівнів управління: міський голова та секретар ради, заступники міського голови, керівники департаментів та управлінь, керівники самостійних відділів та Керівники відділів у складі департаментів та управлінь. Та залишити лише чотири типи структурних підрозділів виконавчих органів ради, яких наразі девʼять. Зокрема залишаться наступні: департаменти, самостійні управління, самостійні відділи та відділи у складі департаментів або самостійних управлінь. 

На думку експертів Ernst & Young це підвищить керованість та міжвідомчу координацію у виконавчих органах.

Також буде укрепнено структурні підрозділи, у відділах залишать не менше 7 працівників, а посади "заступників начальників відділів" будуть ліквідовані.

Окрім цього буде зменшено кількість головних розпорядників бюджетних коштів з 19 до 13. 

"Функції ГРК продовжать виконувати:

апарат Виконавчого комітету,
Департамент фінансів,
Департамент праці та соціального захисту населення,
Управління освіти,
Управління охорони здоров’я,
Управління капітального будівництва,
Управління з питань культури та охорони культурної спадщини,
Управління у справах фізичної культури і спорту,
Департамент житлово-комунального господарства
та 4 Адміністрації районів", - йдеться у звіті.


Зокрема, експерти компанії вказують, що для приведення структури виконавчих органів ради у відповідність до визначених вище крітеріїв необхідно реорганізувати:

– Департамент економічного розвитку в Департамент економічного розвитку та інвестицій;
– Юридичний департамент в Юридичне управління;
– Управління комунального майна в Управління активами;
– Департамент житлово-комунального господарства в Департамент міського господарства;
– Управління молодіжної політики у Відділ молодіжної політики;
– Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій в Управління транспорту;
– Управління державного архітектурно-будівельного контролю в Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю (на правах управління);
– Відділ кадрів в Управління персоналом;
– Відділ бухгалтерського обліку в Управління бухгалтерського обліку;
– Відділ стандартизації та впровадження електронного врядування в Управління цифорової трансформації.

При цьому, на базі Управління капітального будівництва передбачається створити відділ енергоефективності, з одночасною ліквідацією Департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій.

З Відділу з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами буде утворено Відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами та захисту інформації, з одночасною ліквідацією Сектору захисту інформації.

Департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції буде реорганізований у Службу внутрішнього аудиту на правах відділу, Відділ обліку та розподілу житла увійде до складу Департаменту міського господарства, а Патронатна служба міського голови увійде до Департаменту міського голови.

В той же час, у відповідь на виклики часу, передбачається створення нових структурних одиниць виконавчих органів міської ради. Зокрема, Відділ громадської участі, Відділ закупівель, Інспекцію з благоустрою (на правах управління).

"Отже, наступним кроком для удосконалення системи управління у виконавчих органах Миколаївської міської ради є проведення консультацій з депутатським корпусом та розробка проекту рішення сесії. Після ухвалення такого рішення необхідно буде оновити положення окремих структурних підрозділів виконавчих органів міської ради та розробити установчі документи органів, які мають бути утворені", – вказано у звіті.

Також зазначено, що введення оновленої структури може бути введено в дію з 1 вересня 2025 року. 

Новини

25 квітня 2025
24 квітня 2025