У міському молодіжному просторі відбувся воркшоп з просування в соцмережах

  • 09:52
  • 06.04.2025
488264592_968133552168754_8606376356598552693_n

31 березня в Миколаївському міському молодіжному просторі відбувся воркшоп «Я - бренд: від ідеї до ефективного просування в соцмережах». Подія, яку організувала ГО «Десяте квітня», зібрала амбітну молодь, готову опанувати мистецтво особистого бренду та успішного просування в соціальних мережах. Про це повідомили в управлінні молодіжної політики.

Під час заходу учасники отримали теоретичні знання та практичні навички з побудови власного бренду, залучення аудиторії та ефективного використання рекламних інструментів у соцмережах.

Також присутні дізналися:

  • як створювати контент, що чіпляє;
  • як залучати та втримувати аудиторію;
  • як ефективно працювати з рекламою;
  • як вибудовувати взаємодію з підписниками;

Захід відбувся у форматі лекційної частини, практичних вправ та інтерактивного обговорення. Це дозволило учасникам не лише засвоїти нову інформацію, а й застосувати її на практиці.

Новини

7 квітня 2025
6 квітня 2025
5 квітня 2025