
Директор КП "Миколаївелектротранс" Юрій Сметана заявив про підвищення цін на проїзд в трамваях та тролейбусі до 10 гривень. Це повʼязано з подорожчанням вартості електроенергії, а також розширенням тролейбусних маршрутів.
Про це він розповів під час брифінгу 21 лютого, пише «Шиповник».
За його словами, вартість паперового квитка подорожчає з 8 гривень до 10 гривень, а вартість оплати за проїзд QR-кодом лише на 1 гривню – з 7 до 8 гривень.
— Чому збільшується тариф? Тому що є затратна складова підприємства, є збільшення кількості маршрутів, збільшення кількості працівників, збільшення вартості електричної енергії, в першу чергу, це одна з найбільших складових витрат нашої діяльності. Тому ми звернулися до виконавчого комітету з проханням розглянути можливість про підняття тарифу. Ми робимо все максимально від нас залежне, щоб містяни розуміли, на що йдуть кошти. Як би ми не відкрили чотири нових маршрути, то ми б і не підвищували тариф. Тому, щоб продовжувати надавати якісні послуги, продовжувати збільшувати свою присутність на маршрутах міста, ми просимо ще буквально трошки підняти тариф на проїзд, – заявив Юрій Сметана.
Виконавчий комітет міськради має розглянути це питання 26 лютого, а запацювати новий тариф має вже з 1 березня.
На уточнююче питання кореспондента, наскільки вигідно піднімати вартість проїзду за QR-кодом лише на 1 гривню, адже більшість містян використовують саме цей спосіб оплати, Юрій Сметана зазначив, що таке невелике подорожчання не покриє витрати підприємства, тому між КП та Миколаївської міськрадою укладено договін на перевезення пасажирів на 440 мільйонів гривень.
— Чому 8 гривень? Ми хочемо максимально відійти від готівки. Ну, в першу чергу, це відволікання водія, це безпека на дорозі. І оцією різницею в тарифах ми хочемо, щоб люди все більше і більше користувалися електронними системами оплати за проїзд. Минуле підняття на 1 гривню нам дало різницю кількості пасажирів за рік в майже три рази. Зараз ми очікуємо, що це буде ще більше, тому що люди почнуть все більше і більше користуватися саме електронною системою оплати. І оці дві гривні, в день – це 4 гривні. А якщо взяти в місяць, множимо на 30 днів, це вже 120 гривень, – зауважив посадовець.
Також він зазначив, що через впровадження електронної системи оплати в електротранспорті не збільшилась кількість людей, які їдять "зайцями".
— Я не можу сказати, що дуже велика кількість людей, які не оплачують за проїзд. Є там герої, які навіть там на наших сторінках Facebook, в ТікТоці пишуть: "А я сьогодні проїхав зайцем". Ну, чим тут можна хвалитись? Не знаю. Але в нас працюють контролери, небагато, але через відкриття нових маршрутів ми збільшили штат контролерів. Дякую миколаївцам за те, що вони, в принципі, свідомо оплачують за проїзд або купуючи квиток, або сплачуючи за QR-кодом, – резюмував він.