![keSiGhVtdndgF1lm4EefMpM7OzcJsBQxWLY6NECv](/img/2025/02/kesighvtdndgf1lm4eefmpm7ozcjsbqxwly6necv.webp)
У застосунку для військовозобов'язаних «Резерв+» стався збій. Користувачі масово від самого ранку 8 лютого повідомляють про неможливість зайти в застосунок.
У Міністерстві оборони в коментарі для AIN пояснили, що проблеми з доступом виникли через високе навантаженням на BankID, внаслідок чого авторизація може бути тимчасово недоступною.
У військовому відомстві порадили авторизованим користувачам зберегти військовий документ на смартфон у форматі PDF; при наявності електронного направлення на ВЛК, зробити його скриншот, а у разі подання запиту на відстрочку або направлення на ВЛК — очікувати на обробку.
Також у МО нагадали, що особи з інвалідністю, студенти, аспіранти та докторанти більше не повинні подавати запит на продовження відстрочки — документ у застосунку оновиться автоматично.
Міноборони перепрошує за незручності та обіцяє усунути проблему разом із командою BankID найближчим часом.
Ввечері 7 лютого, незадовго до збою, «Резерв+» отримав нові функції, а саме — автоматичне продовження відстрочок. «Раніше для продовження онлайн-відстрочки було потрібно надсилати новий запит у застосунку. Тепер достатньо лише оновити військовий документ», – писала Катерина Черногоренко.