Мер Сєнкевич хоче залучити ШІ для зачитування проєктів рішень на сесіях Миколаївської міськради: «Відчуваю себе Кендріком Ламаром на концерті»

  • 08:51
  • 01.02.2025
475321790_921679000147543_1284090417654665625_n

Міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич доручив опрацювати можливість використання штучного інтелекту для зачитування назв проєктів рішень на сесіях міськради.

Про це мова йшла під час засідання сесії 30 січня, передає «Шиповник».

Така ідея виникла у мера Олександра Сєнкевича перед зачитуванням понад 400 проєктів рішень земельних питань для обʼєднання їх у пакет, щоб проголосувати за них одразу, а не розглядати кожен окремо. 

— Надаю завдання відділу нашого електронного врядування, пану Богаченку (директор комунального підприємства "Міський інформаційно-обчислювальний центр" Євген Богаченко, — ПН) опрацювати можливість використання штучного інтелекту, а саме створення голосового текстового робота, який зможе зачитувати назви та перелік файлів для стенограми під час ведення засідань Миколаївської міської ради. Тобто, ми обговорюємо з депутатами, які будуть файли в порядку денному, називаємо їх номери, а штучний інтелект замість головуючого озвучує номери проєктів рішень. І оце все робить замість мене. А я на відео разом з вами, ми присутні на сесії. Просто для стенограми, для відео-аудіо записується ця інформація. Бо насправді, чесно кажучи, зараз прочитати 465 файлів, це буде дуже серйозно. Ще 44 проєкти рішень винесені з голосу, – заявив мер. 

Як відомо, згідно з Регламентом роботи Миколаївської міської ради, головуючий на засіданні повинен зачитувати всі номери файлів, зачасту земельні питання, з приводу яких у присутніх немає розбіжностей, оформлюють у пакет проєктів рішень, щоб затвердити їх за одне голосування і по декілька разів не оголошувати їх. Це значно спрощує процес та економить час.

— Відчуваю себе Кендріком Ламаром на концерті десь у Лас-Вегасі, – відмітив мер на репліку депутатки Єлизавети Тріщанович, яка назвала зачитування проєктів рішень важкою роботою.

 

Новини

1 лютого 2025
31 січня 2025
30 січня 2025