За ініціативи міського голови Олександра Сєнкевича та підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС розпочалася оцінка доброчесності КП "Миколаївелектротранс" та КП "Миколаївоблтеплоенерго". Для проведення оцінки залучена одна з найбільших у світі міжнародних консалтингових компаній PwC Україна.
Про це повідомляє пресслужба мерії.
Так, 29 січня у Миколаївській міськраді відбулася установча зустріч щодо офіційного старту оцінки доброчесності, де було презентовано зміст та план роботи над проєктом. Найближчі 6 місяців експерти PwC Україна аналізуватимуть роботу підприємств, а після нададуть практичні рекомендації для підвищення ефективності.
— Ми прагнемо бути більш ефективними та зрозумілими, щоб співпрацювати з міжнародними партнерами та донорами. Проведення оцінки доброчесності – це для нас знак якості, який допомагає вдосконалювати процеси. Наша мета – щоб комунальні підприємства були готові працювати безпосередньо з фінансовими ресурсами іноземних партнерів, мінімізуючи посередництво, – наголосив міський голова Олександр Сєнкевич.
Консультанти проводитимуть інтерв'ю, аналізуватимуть нормативну базу та вивчатимуть інформацію з відкритих джерел комунальних підприємств. На основі результатів оцінки обидва підприємства отримають звіти з рекомендаціями та дорожню карту мінімізації виявлених ризиків – перелік кроків, які мають бути здійснені для оптимізації роботи, прозорості та підзвітності.
— Довіра до комунальних підприємств і їхня ефективність – ключові фактори для залучення міжнародної підтримки. Оцінка доброчесності – це не просто формальність, а можливість зрозуміти, що можна покращити і як зробити підприємство більш результативним. Це шанс не лише для міста, а й для впровадження кращих практик на національному рівні, – зазначив керівник компоненту Міста Доброчесності Антикорупційної ініціативи ЄС Тарас Случик.
Методологія оцінки включатиме аналіз 8 напрямків діяльності та 43 ключові індикатори, серед яких:
– загальне управління (організаційна структура, прийняття рішень, кадри, планування, співпраця з партнерами);
– управління майном;
– публічні закупівлі;
– етичні аспекти;
– послуги, що надаються;
– корпоративне управління;
– зовнішня та внутрішня комунікація;
– оцінка специфічних особливостей та напрямів роботи КП.
Після завершення всі результати будуть оприлюднені для громадськості.