У середу, 25 грудня, члени виконавчого комітету Миколаївської міської ради погодили збільшення розміру плати за розміщення зовнішньої реклами, яка не змінювалась з 2011 року.
Про це повідомляє «Шиповник».
— В 2021 році проходила перевірка регуляторних актів антимонопольним комітетом і нам був наданий припис привести цей акт, який був застарілий, до сучасних вимог законодавства. Тому що за цей час багато змін в інших нормативних актах відбулося. І одним з головних питань було: підвищення оплати за рекламу, – пояснив директор департаменту архітектури та містобудування Євген Поляков.
Як він зазначив, то у Миколаєві з 2011 року не змінювалась ціна за рекламу, навіть попри інфляцію. У порівнянні з іншими містами України у місті була найнижча ціна.
— І зараз цей проєкт акту передбачає підвищення сплату за рекламну площу приблизно у 6 разів. Тобто якщо у 2011 році розміщення рекламного щита коштувало приблизно 30 гривень, то зараз по формулам, які є — приблизно 160 гривень за рекламний щит до міського бюджету. Ми отримали погодження антимонопольного комітету по змісту цього акту. В них нема зауважень, вони його погодили, – додав Поляков.