Сучасну айдентику (новий герб, логотип, фірмовий шрифт, корпоративні кольори тощо) розробили в Одеській обласній військовій адміністрації. Затвердити брендбук, що детально регламентує корпоративний стиль регіону, пропонують депутатам облради вже на найближчій сесії.
Про це повідомляє «Думська».
Згідно з 93-сторінковим документом у регіону з'явиться новий герб, у якому звичні елементи: якір, колосся пшениці та виноградна лоза постануть у новій стилізованій інтерпретації. Як корпоративну палітру пропонується використовувати відтінки бежевого, жовтого, червоного і синього кольорів. Також спеціально для Одещини було розроблено новий шрифт Odesa Region Type. Слоганом регіону дизайнери пропонують зробити сентенцію «Земля, яка об'єднує».
Зазначимо, що Одеська військова адміністрація оголосила збір пропозицій для формування позитивного і впізнаваного іміджу регіону на початку листопада цього року. Пропозиції для брендбуку можна було надсилати через Гугл-форму до 17 листопада 2024 року.
Наші джерела в дизайнерських колах стверджують, що створити повноцінний брендбук за минулі три тижні нереально і, найімовірніше, роботу над ним вели давно.