«ПриватБанк» запустив сервіс відеоконсультацій жестовою мовою у своєму застосунку

  • 07:17
  • 01.10.2024
82ZfRShzn7t6c80NhPUoslThmhgc9U0ic4OMSkk7

«ПриватБанк» запустив сервіс відеоконсультацій жестовою мовою. Послуга доступна з 29 вересня у застосунку Приват24, повідомляють у фінустанові. 

Щоб скористатися послугою у Приват24 необхідно вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників) і обрати розділ «Консультація жестовою мовою».  

«За перші два дні до нас вже звернулось 18 клієнтів. Наші фахівці, які опанували жестову мову за 3 місяці, дуже хвилювались перед запуском. Та перші дзвінки пройшли надзвичайно успішно, і ми усією командою пишаємось, що реалізували такий сервіс», — розповідає Оксана Аношечкіна, керівниця дирекції віддаленої підтримки «ПриватБанку».

Працівників «ПриватБанку» жестовій мові навчали тренери Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю. Під час навчання враховували нюанси онлайн-спілкування. Наприклад, такий відеодзвінок ймовірно буде з мобільного телефону, де клієнт ймовірно використовуватиме лише одну руку для демонстрації жестів, розповіла голова асоціації Наталія Кравцова.

Новини

15 жовтня 2024
14 жовтня 2024
13 жовтня 2024