В поліції попередили миколаївців про «банківських» шахраїв та розповіли, як вберегти свої кошти

  • 17:23
  • 21.05.2024
e6c8321fc5de7897c9edf879b4182d87.i999x999x670

Поліція застерігає громадян від псевдопрацівників банку. «Вашу карту заблоковано», «З вашого рахунку підозріла транзакція», «Ми здійснюємо перевірку клієнтів», «Нові правила під час воєнного стану». Саме такі слова зазвичай використовують зловмисники – псевдобанкіри.

Про це повідомили в поліції Миколаївської області.

Шахраї телефонують і представляються працівниками фінансових установ та просять назвати конфіденційну інформацію, аби заволодіти вашими коштами. Пам’ятайте, навіть в умовах війни справжні співробітники банку або державних установ не запитують таку інформацію. Як уникнути подібного шахрайства:

- якщо не ви ініціатор дзвінка у фінустанову і не чекаєте зворотного телефонного з’єднання із працівником банку, у жодному разі не натискайте цифри на екрані свого телефону для підтвердження тієї чи іншої дії з вашим рахунком;

- за жодних умов нікому не повідомляйте смс-коди, три цифри на звороті картки (CVV-код), логіни та паролі від інтернет-банкінгу, пін-код до картки;

- не виконуйте жодних вказівок невідомих співрозмовників.

Яку інформацію може запитувати справжній працівник банку? Коли ви самостійно телефонуєте до контакт-центру банку, працівник банку проводить віддалену ідентифікацію клієнта і вам будуть задавати питання щодо секретного слова, дня народження, місця проживання, паспорта тощо. 

Але справжні працівники банків ніколи не запитають тризначний номер на звороті картки, смс-коди, паролі від інтернет-банкінгу, пін-код до картки. Якщо ж ви повідомили будь-яку особисту інформацію шахраям, негайно заблокуйте картку, зверніться у банк та до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.

Новини

26 липня 2024
25 липня 2024