![e6c8321fc5de7897c9edf879b4182d87.i999x999x670](/img/2024/05/e6c8321fc5de7897c9edf879b4182d87i999x999x670.jpeg)
Поліція застерігає громадян від псевдопрацівників банку. «Вашу карту заблоковано», «З вашого рахунку підозріла транзакція», «Ми здійснюємо перевірку клієнтів», «Нові правила під час воєнного стану». Саме такі слова зазвичай використовують зловмисники – псевдобанкіри.
Про це повідомили в поліції Миколаївської області.
Шахраї телефонують і представляються працівниками фінансових установ та просять назвати конфіденційну інформацію, аби заволодіти вашими коштами. Пам’ятайте, навіть в умовах війни справжні співробітники банку або державних установ не запитують таку інформацію. Як уникнути подібного шахрайства:
- якщо не ви ініціатор дзвінка у фінустанову і не чекаєте зворотного телефонного з’єднання із працівником банку, у жодному разі не натискайте цифри на екрані свого телефону для підтвердження тієї чи іншої дії з вашим рахунком;
- за жодних умов нікому не повідомляйте смс-коди, три цифри на звороті картки (CVV-код), логіни та паролі від інтернет-банкінгу, пін-код до картки;
- не виконуйте жодних вказівок невідомих співрозмовників.
Яку інформацію може запитувати справжній працівник банку? Коли ви самостійно телефонуєте до контакт-центру банку, працівник банку проводить віддалену ідентифікацію клієнта і вам будуть задавати питання щодо секретного слова, дня народження, місця проживання, паспорта тощо.
Але справжні працівники банків ніколи не запитають тризначний номер на звороті картки, смс-коди, паролі від інтернет-банкінгу, пін-код до картки. Якщо ж ви повідомили будь-яку особисту інформацію шахраям, негайно заблокуйте картку, зверніться у банк та до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.