«Нова пошта» зробила безкоштовним повернення посилок, якщо товар не підійшов

  • 07:17
  • 29.03.2023

«Нова пошта» запустила нову послугу для зручних онлайн-покупок — безкоштовне повернення посилки протягом 14 днів після отримання. Як повідомили в компанії, новий сервіс називається  «Легке повернення» і вже доступний у мобільному додатку та онлайн-кабінеті.

«Легке повернення» — це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Важливо розуміти, що «Нова пошта» здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

Як скористатись сервісом:

  • Увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати отриману посилку із товаром, який потрібно повернути;
  • У рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;
  • Зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку,
  • І все —  експрес-накладна на повернення створена. Зверніть увагу, що ви не можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.
  • Після цього запакуйте відправлення та відправте товар на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур’єром. Доставка безкоштовна, втім за виклик кур’єра треба зробити доплату.

Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Крім того, деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.

Новини

19 квітня 2024
18 квітня 2024