YouTube Shorts переглядають 50 мільярдів разів щодня

  • 09:44
  • 06.02.2023
YouTube-Shorts

Пошуковий гігант Google, якому належить сервіс YouTube, опублікував дані про доходи. В них йдеться, що вкладка YouTube Shorts вже перевищила 50 мільярдів щоденних переглядів, пише TechCrunch.

Раніше компанія повідомляла про 30 мільярдів переглядів щодня, як частину прибутку за перший квартал 2022 року. Кількість переглядів Shorts все одно відстає від аналогічних проектів Instagram і Facebook. У жовтні минулого року Meta заявила, що Reels набирає 140 мільярдів переглядів щодня в обох соціальних мережах.

Соціальні мережі змагаються за перемогу у битві коротких відео і Google теж демонструє певний прогрес. Минулого року YouTube повідомляв: щомісяця 1,5 мільярда користувачів, які ввійшли в обліковий запис, переглядають Shorts. У 2021 році в TikTok це показник сягнув одного мільярду активних користувачів на місяць.

Зростання кількості переглядів на коротких відео є гарною новиною для Google, але компанії також доведеться якось монетизувати ці перегляди. У четвертому кварталі 2022 року дохід Youtube склав $7,96 млрд, що на 8% менше порівняно з $8,63 млрд минулого року. У листопаді 2022 року компанія заявила, що YouTube Music і Premium мають понад 80 мільйонів підписників у всьому світі. Але він не відомом чи цей показник справді сприяє доходу YouTube.

Новини

28 березня 2024
27 березня 2024