В понедельник, 9 сентября, в ТРЦ «City Center» в кинотеатре «Мультиплекс» прошла презентация логотипа Николаева.
Об этом сообщает корреспондент Шиповника.
Логотип будет подарен Николаеву в честь Дня города, который пройдет 14 сентября. Платформа «МрійДій» вместе с предпринимателями разработали концепцию и продукцию с символикой логотипа.
Координатор платформы «МрійДій» Максим Бревда отметил, что разработчики тщательно продумывали логотип:
– Мы представим несколько вариантов интерпретации модели. Ключевой слоган – «Город на волне». К примеру, когда говорят, что бизнес на волне, это значит, что дела идут очень хорошо. Ивано-Франковск, Киев, Львов, Винница уже имеют собственные бренды и Николаеву не стоит отставать.
Создатели нового бренда – дизайнеры студии Brendari из Ивано-Франковска Евгений Ефименко и Николай Шкварок, рассказали, что символизирует логотип.
– На ней изображено два паруса яхты, которые раскрылись из-за сильного ветра. Ведь яхты – это своеобразный символ Николаева. Касаемо синего цвета, используемого в эмблеме и в самом бренде – это цвет воды, который окружает город, розовый – это цвет закатов солнца, которые так неповторимы в Николаеве.
В свою очередь Николаевский городской голова Александр Сенкевич отметил, что городу давно нужно выйти из «серой массы».
– Я считаю, раз мы сегодня поговорили о цвете, значит цвет удачный. Может это постсоветское пространство на нас влияет, но у нас посыл такой: «Не надо выделяться». Это я вам говорю, как человек, который в 90-х был неформалом, за что периодически получал по лицу. Пора выбираться из этой серости, потому что серость мышления постоянно пробирается в жизнь. Поэтому я прошу николаевцев не быть серостью. Это отличные цвета, – заявил мэр.
В платформе «МрійДій» отметили, что очень надеются на поддержку местного бизнеса и власти.
Бренд МиколаєваНа 230-й день народження Миколаєва громадська організація «МРІЙДІЙ» дарує рідному місту бренд Розробкою бренду Миколаєва на замовлення ГО «МРІЙДІЙ» займалась брендингова агенція «Brendari» з Івано-Франківська, що до цього створила бренд Івано-Франківська, гірського містечка Татарів, футбольних клубів «Прикарпаття» Івано-Франківськ та «Рух» Львів і близько 200 комерційних проектів. Також команда брала участь у ребрендингу гірськолижного курорту Буковель. Усі витрати на розробку бренду міста Миколаїв взяла на себе ГО «МРІЙДІЙ». Логотипом Миколаєва є блакитна буква М складена із двох повних повітря вітрил. «М» стоїть на хвилях, а над нею майорить прапор, вказуючи напрям попутного вітру. Під знаком розташований блок з назвою та гаслом міста. Логотип Миколаєва має три основних версії: 1. Основна — знак і шрифтовий блок. Є пріоритетною до використання. 2. Велика — знак замкнутий у форму щита із горизонтальними блакитно-рожевими лініями. Переважно використовується для яскравих комунікаційних (рекламних) матеріалів та сувенірної продукції. 3. Муніципальна — знак замкнутий у форму щита суцільно-блакитного кольору. Призначений, перш за все, для потреб влади міста. Гаслом бренду Миколаєва є «Місто на хвилі», яке говорить про те, що місто стоїться на воді у прямому розумінні, а також, що місто є сучасним та актуальним. Фірмовим кольором бренду є блакитний — колір води, яка оточує місто, а допоміжним є рожевий — колір заходу і сходу сонця над водою. Разом вони створюють приємну і контрастну пару, унікальну для брендування міст в Україні. Окрім них також використовується чорний та білий. Новий бренд Миколаєва використовуватимуть на сувенірах (футболки, кепки, значки, посуд, сумки тощо), комунікаційних матеріалах (зовнішня реклама, Інтернет тощо), а також документах, транспорті та міських об'єктах. Усі права майнові авторські права на бренд Миколаєва належать ГО «МРІЙДІЙ». Якщо міська рада затвердить його як офіційний МРІЙДІЙ передасть права місту. Також на сайті громадської організації є спеціальна сторінка з усіма оригінальними файлами бренду. Сам бренд є вільним до використання, тобто кожен зможе використовувати його без будь-яких погоджень. https://mriydiy.com.ua/brend
Geplaatst door МрійДій op Maandag 9 september 2019
Ранее сообщалось о том, что начальник управления по вопросам культуры и охраны культурного наследия Юрий Любаров заявил, что ко Дню города презентуют новый логотип-бренд и слоган для Николаева.