ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" повідомляє, що всі котельні підприємства працюють у штатному режимі, а теплоносій подається до будинків у повному обсязі. Попри це, містяни дедалі частіше звертаються із запитаннями про відсутність тепла в оселях або недостатньо гарячі батареї.
Про це повідомляє пресслужба підприємства.
У підприємстві наголошують, що робота окремих котелень напряму залежить від погодинних відключень електроенергії. При відновленні електропостачання фахівці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" невідкладно відновлюють роботу котелень та пуск теплоносія до будинків містян.
Водночас у "Миколаївоблтеплоенерго" підкреслили, що відповідальність за приймання та розподіл тепла всередині будинку несуть балансоутримувачі — ЖЕКи, керуючі компанії або ОСББ.
"Тож у випадку відсутності опалення в квартирі чи в окремому опалювальному приладі споживачам варто звертатися до балансоутримувачів (ЖЕК, керуюча компанія, ОСББ). Ми часто стикаємося із ситуацією, коли голови ОСББ свідомо не приймають теплоносій на будинок. Закликаємо кожного дотримуватися своєї зони відповідальності", – йдеться у повідомленні.
У разі виникнення питань, миколаївців просять звертатись за телефоном "гарячої лінії": +38 050 421 49 58 (ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00, ПТ: 08:00 - 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00)
Свідків аварійної ситуації на теплових мережах просять телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства (цілодобово): 44 25 77, 095 822 11 66
"ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" робить усе можливе, аби кожен наш споживач був із теплом", – резюмували на підприємстві.
