
Понад 500 пасок вміщається в електрофургон, на якому працівники одного з миколаївських хлібозаводів протягом трьох днів розвозять паски. Для своїх працівників їх замовляють переважно представники комунальних і державних установ, а також приватних підприємств.
Про це кореспондентам Суспільного розповів технічний директор підприємства з виготовлення електромобілів Шота Ішхнелі.
Вже п’ятий рік розвозить паски на електрофургоні інженер-конструктор електромобілів Шота Ішхнелі. З його слів, змайстрував фургон за три місяці.
"Пасхальний сезон у нас три дні. Усі три дні я розвожу пасочки. У середньому, скажімо, вчора — до 500 одиниць завантажили й розвантажили, наскільки я пам’ятаю, у 13 точках", — говорить Ішхнелі.
Для працівників паски замовляють переважно представники комунальних та державних установ, а також підприємці, каже Шота.
"Окрім великих машин, потрібні й маленькі — для закриття таких потреб. Плюс цієї машини в тому, що вона їде практично безкоштовно. Також вона дуже легко маневрує у дворах", — каже Шота Ішхнелі.
На одному заряді електрофургон проїжджає сто кілометрів. В автівку вміщається від п'ятисот до семисот великодніх пасок, розповідає Шота Ішхнелі.
"Ми зробили дуже велике коло — охопили всі околиці міста: від Дубків до Варварівки. Зараз специфіка ринку така: клієнтів багато, але кожен бере небагато. Якщо раніше, скажімо, вантажили хлібовозку — 200 лотків, і вона їхала у три точки, вивантажуючи по 70–80, то зараз вона їде у 30–40 точок і вивантажує ледь не по 10 одиниць продукції", — говорить Шота.