
Міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич не полишає ідею замінити "маршрутки" у місті комунальним транспортом. Для цього місту необхідно придбати ще близько 100 одиниць транспорту.
Про це він заявив в інтервʼю ПН.
— Я щоранку отримую інформацію про те, скільки одиниць транспорту виходить на маршрути. Сьогодні (інтервʼю записувалось у понеділок, 7 квітня, - ПН) 111 одиниць комунального транспорту вийшло на маршрути: 50 тролейбусів, 27 трамваїв, 34 автобуси. І також приватних підприємців — 271 одиниця. Загалом в нас сьогодні вийшло на маршрути 382 одиниці транспорту. Вчора було в вихідний день у неділю — 304. У суботу — 322. Ми контролюємо це питання. Звичайно, що ми витісняємо приватних перевізників з маршрутів. У нас найближчим часом повинні ще прийти додаткові тролейбуси на автономному ході. Ми навчаємо водіїв. Наближається проєкт по роботі з автобусами, з банком ЄБРР. І ми також отримаємо автобуси, які стануть на маршрути в "Миколаївпастрансі". І так потихеньку збудеться те, про що ми з вами казали, – зауважив він.
При цьому Олександр Сєнкевич відмітив, що приватний транспорт все-таки залишиться на деяких маршрутах, бо заходити на них комунальному транспорту невигідно.
— Залишаться лише ті маршрутки, які будуть на "підхваті" у нашого комунального транспорту, де їх не буде вистачати. Тобто, ми нікого не виганяємо, вони самі підуть, коли це стане невигідно. Ми ж не можемо сказати людям, ми не можемо вам забезпечити перевезення, тому що ми не хочемо, щоб ви їздили в маршрутках. Вони скажуть: "Так ми хочемо. Нам же треба їхати кудись". Правильно? Тому коли ми отримуємо новий транспорт, то займаємо нові маршрути, а приватному транспорту ми дякуємо і просимо їх працювати в наших автобусах. Аби замінити приватний транспорт повністю нам треба ще приблизно 100 одиниць транспорту, але знову ж таки, якась кількість маршруток залишиться. Бо в нас є деякі не дуже популярні маршрути, куди нераціонально відправляти цілий автобус заради трьох людей, тому на таких маршрутах буде працювати приватний транспорт. Там вони будуть закривати всі наші потреби, – додав Олександр Сєнкевич.
За його словами, є водії, які з приватного транспорту переходять на комунальний, адже міські підприємства пропонують гарна умови праці.
— Так, переходять в основному на автобуси. Тим більше зараз буде кількість транспорту збільшуватися. Питання в тому, що для "маршрутки" потрібен один водій, тобто людина йде зранку на роботу і катається до самого вечора. Ми так не можемо собі дозволити, тому що в нас є норми і зміни: один водій виходить зранку і їздить до четвертої години, а інший його замінює і їздить до вечора. В нас кращі умови, "біла" зарплата. Ще один плюс, що ми тих, хто працює у нас на підприємстві критичної інфраструктури, ми бронюємо. Ми постійно шукаємо водіїв на тролейбуси, трамваї, автобуси. Ми проводимо навчання. Тому запрошуємо всіх, хто читає цю інформацію. Нехай вони звертаються, обговоримо, візьмемо, "соцпакет", офіційне оформлення, – зауважив він.