
McDonald's обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світі.
Про це йдеться у звіті консалтингової компанії Brand Finance.
- Вартість бренду зросла на 7% до $40,5 млрд.
- На другому місці опинилася мережа Starbucks, чия вартість впала на 36% до $38,8 млрд.
Зниження вартості Starbucks, пояснюють у Brand Finance, спричинене падінням кількох ключових показників сили бренду у США і в Китаї, зокрема таких категорій як «репутація» та «рекомендація». Невідповідність очікуванням і невдоволення споживачів зростає, а продажі — падають.
Водночас у десятку лідерів за вартістю брендів також увійшли:
- KFC — $15,4 мільярда (+8%);
- Subway — $8,1 (+12%);
- Taco Bell — $6,9 млрд (-3%);
- Tim Horton’s — $6,8 млрд (+15%);
- Domino’s Pizza — $6,7 млрд;
- Chick-fil-A — $5,7 млрд (+43%);
- Wendy's — $5,2 млрд;
- Pizza Hut — $4,8 млрд.
Інфографіка: Brand Finance
Помітно виріс канадський бренд Tim Horton’s. У звіті пояснюють, це повʼязано зі збільшеням онлайн продажів і міжнародній експансії.
Згідно з результатами Restaurant Brand International (RBI) за 3 квартал 2024 року, бренд охопив 1374 сайти по всьому світу.