Катерина Черногоренко — заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації вже понад рік допомагає імплементувати різноманітні технологічні рішення для армії, зокрема застосунки «Резерв+» та «Армія+».
Про деталі цієї праці вона розповіла в інтервью ain.ua
Вона розповідає про те, на якому етапі модель цифровізації ВЛК, який вигляд має надання послуг в «онлайн-ТЦК», кого шукає в цифрову команду Міноборони; також ділиться подробицями про застосунок із системою лояльності для військових і планами на 2025 рік.
– Усі сервіси, які зараз надає ТЦК, ми вважаємо реалістичним розробити в онлайн-форматі. Водночас цифровізація не скасовує можливість фізичного візиту до ТЦК. Така опція залишиться, адже технічно людина може не завжди мати доступ до електронних сервісів. Проте для людей, які хочуть скористатися онлайн-сервісом, має бути «Резерв+». Взагалі ми прагнемо перетворити «Резерв+» на онлайн-ТЦК, який буде набагато зручнішим і швидшим [за офлайн-ТЦК] та поєднає всі необхідні процеси в одному застосунку,– каже вона.
Наприклад, щоб зараз людина з інвалідністю могла отримати відстрочку від мобілізації, достатньо надіслати запит в «Резерв+». Цей запит надходить до електронного реєстру Пенсійного фонду, дані перевіряються, генерується проста бінарна відповідь «так» або «ні» — і позначка про відстрочку автоматично додається в електронний військово-обліковий документ у мобільному застосунку. І це все. Нам писали тисячі людей, які казали, що це найкрутіше, що з ними сталося у сфері цифровізації.