Продаж українських продуктів зріс на 9,5% після запуску «Національного кешбеку»

  • 07:17
  • 06.12.2024
V621KxnHHEDcEiT9m0Xs3DBGCXOKY2ysZBbfEm77

На 9,5% зріс продаж українських продуктів після запуску державної програми «Національний кешбек».

Про це йдеться у дослідженні Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.

Програма також вплинула на

  • гривневий виторг — зріс на 4%;
  • продаж молочних продуктів, хліба та м’яса — зріс на 10,6%;
  • перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та
  • кондитерки на українське — 12%;
  • 30% більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок.

«Програма мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як “чутливі до ціни” та “скоріше чутливі”. Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів», — йдеться у дослідженні.

Для дослідження аналізували споживчу поведінку у період до запуску «Національного кешбеку» та два місяці після. 

Вплив Національного кешбеку

Новини

26 грудня 2024
25 грудня 2024