На 9,5% зріс продаж українських продуктів після запуску державної програми «Національний кешбек».
Про це йдеться у дослідженні Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.
Програма також вплинула на
- гривневий виторг — зріс на 4%;
- продаж молочних продуктів, хліба та м’яса — зріс на 10,6%;
- перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та
- кондитерки на українське — 12%;
- 30% більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок.
«Програма мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як “чутливі до ціни” та “скоріше чутливі”. Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів», — йдеться у дослідженні.
Для дослідження аналізували споживчу поведінку у період до запуску «Національного кешбеку» та два місяці після.