Партнер Facebook, Google та Amazon заявляє, що може прослуховувати смартфони для таргетування реклами

  • 07:17
  • 04.09.2024
X217hzqcTgGlLx0WqLGQXLYYrJ5rQV1N3PPWwul4

Медіагігант Cox Media Group презентував своїм клієнтам ШІ-інструмент Active Listening, який може прослуховувати телефони людей та аналізувати, на яку рекламу їх націлити. У презентації клієнтами вказали Facebook, Google, Amazon і Bing — її отримали журналісти 404 Media, пише Futurism.

Журналісти звернулися за коментарями до компаній. Після цього Google видалив медіагрупу із сайту своєї «Партнерської програми», а материнська компанія Facebook Meta заявила, що перевірить CMG на предмет порушення нею умов надання послуг.

Представник Amazon повідомив, що його рекламний підрозділ «ніколи не працював з CMG над цією програмою і не планує цього робити».


404 Media вперше розповіли про існування «ActiveListening» від CMG у грудні 2023 року. Остання презентація — це вже третє повідомлення про сервіс голосового таргетингу медіагіганта.

Самі ж CMG повідомляли в дописі (який уже видалили), що така практика підслуховування є законною. «При завантаженні або оновленні нового застосунку споживачам пропонується багатосторінкова угода про умови використання, десь дрібним шрифтом часто міститься функція активного прослуховування», — пояснювали вони.

Не зрозуміло, як саме ШІ-інструмент CMG збирає дані. Але повідомляється, що він може ідентифікувати користувачів, які «готові до покупки», і створювати цільові списки реклами на основі їхніх інтересів. За цю послугу медіагрупа стягує $100 на день для людей у радіусі 10 миль, і $200 доларів на день для тих, хто в радіусі 20 миль.

Новини

17 вересня 2024
16 вересня 2024